sommaren är här.

undebart väder, solen skiner nästan hela dagarna och man känner hur värmen stiger för varje dag, härligt.
och bara en vecka kvar idag till sommarlov. yessish, var underbart! jobba i tre veckor först, tjäna lite pengar och sen njuta resten av sommaren. och betyg behöver jag inte klaga på. fick mvg & var bäst iklassen (maha, stolt) på sista provet nånsin inian. det kändes riktigt bra.

Gårdagen var riktigt bra. skolan, var lycklig över provet.. Sedan efter skolan åka & bada med emilio. härligt, alltid mysigt med dig älskling :) & sedan åkte vi hem till honom, var ute och gick med elsa & hälsade på kossor ^.^ & sedan in och spela kort & äta mat. Sedan tog ja det lungt, såg på tv och emil gjorde chips, haha! sedan mysa på kvällen och äta en "fruktsallad" med melon, äpple, banan hallon & glass. mums, bra slut på dagen :)

Ledig idag och imorgon.
idag vart det en sväng till stan. emil köpte lite, och jag låste upp min telefon :)
vi såg sedan på lotta engberg, ola & emilia. dom hade typ som allsång.
haha :P det härligaste med hela dagen var nog att se min syster, inger, så glad.
man får alltid en härlig känsla när man ser henne skratta, att hon, med sitt handikapp
ändå kan vara så glad. Hennes livsglädje är nog starkare än många andras.
och med tanke på vad hon har gått igenom förstår jag inte hur hon orkar.
men strörsta glädjen idag, det var iallafall och se det stora leendet på hennes läppar & höra henne skratta.
och när hon sedan senare idag sa till mig " du gör mig lycklig svea" och kramade mig,
det fick mig att bli varm inombords :)

imorgon blir det & slappa. kanske åka och bada, får se :)
förskyldningen börjar gå över nu också. och sjunga duett med sandra på
sommaravslutningen på onsdag osckå. lite nervös kanske.

men snart kommer emil. ska nog gå till tvn nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0