seg dag.

varit fest i lördags och igår. känner mig rätt seg ikroppen.
idag har det mest blivit tv & mycket tänkande. mycket som snurrar i huvudet.
snart kommer vi få intagningsbeskeden, om vilken linje vi
har kommit in på. sen är det mycket annat. vill jag verkligen gå på hotell/resturang-jb?
jag vet två st som ska gå där, som jag snackat lite med iallafall.
och sen en annan, som jag absolut inte vill ska gå där. så suck! ja.
kanske får bli omvårdnad ändå.
och imorn är det jobba som gäller. riktigt jävla segt. bara en vecka & två dagar kvar.

nu kommer iallafall emil snart.
vi ska se på rosa the movie, se om den är bra :)


( och så ska vi äta ostbricka & vitlöksbaugetter, mums )


emil andersson.
jag gör allt ivärlden för dig,
bara jag får stanna hos dig förevigt.
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0