yttligare en dag.

så sitter man här, igen.
har varit sjuk idag, magsjuk typ.. men nu mår jag bra igen :)
iväntan på att emil ska komma, så tänkte jag skriva några
rader om några av mina underbara vänner.


Emil Berling. -bästa personligheten-
Ja, allt gott som finns kan man skriva om den mäniskan. Han har helt klart varit en av de närmaste imitt liv sen vi började sjuan, även om det har varit lite tjaffs till och från. men sak samma, nu är han min bästa killkompis, och bland de få jag kan lita på. jag älskar dig kompis <3

Maria kilby -sketna bästis-
vänskap i elva och ett halvt år. behövs det säga mer? haha :) kommer fortf. ihåg, kyrkansbarntimmar, där vi blev vänner, jepp jepp. härliga tider det där ;D iaf, henne kan man verklige lita på till 1000000% och det menar jag oxå, du, jag tycker om dig din sketna gris, kompisar förlivet <3

Fredrik Landstedt -bebisbög-
ja, honom kan man inte säga mkt om än att man typ alltid ler ihans sälskap, JESSS. han stora bebis smajl, och bullmage får än att le bara man tänker på att han kommer hoppandes ;D ja, honom kan man oxå verkligen lita på. skulle vara svårt utan en grabben iskolan ;D <3 PUSSPÅRE

Daniel Westergen -kramkompis-
Daniel daniel daniel.. våran vänskap började med kärlek, men övergick tillslut ivänskap efter två månaders förhållande. och nu är den stark som stål, även om det inte märks så känner jag att jag skulle kunna berätta ALLT ivärlden för dig, kompis! kan lita på dig till tusen, Underbara kompis <3

Marcus Karlsson - TAJJEE -
helt underbar mäniska, svårt o få tag i nån som han. han är unik, och även om vi inte kännt varann mer än typ ett halvår, så vet jag att dig vill jag alltid ha kvar som vän, för dig finns det inte många av här ivärlden.

Lina Karlsson - MIN SÖTBABE -
Linaaaaa, hon är helt underbar! kan lita på till tusen, finns ingen med hennes stil, hon är oemotståndligt bra, hennes personlighet är otroligt fin, jag älskar dig, sötboll.

Niklas Hardon - saknaden är stor -
vi har varit så gott som bästa vänner i ett & ett halvt år.. men nu har du bytt skola,och vi träffas knappts, men endå vet jag, att vad jag än berättar för dig, stannar alltid hos dig. Tack för allt <3

Patrik Hedling - putteefnask -
PATRIK, den mäniskan finns det bara en utav, och det är han.
den helt underbara patrik, mäniskan man alltid kommer kunna lita på. <3

Mattias Ripnäs -mittcp-
fan, även om du nu har flyttat ska det vara jag cp dig förevigt. jag saknar dig hela tiden, men vet att vi kommer träffas iframtiden, tycker om dig så mkt vännen min <3

och självklart, Min egna Emil Andersson -älskling-
dig kan jag självklart lita på, du är den bästa i mitt liv. jag vet inte hur mitt liv hade sett ut nu om jag inte hade dig. Du är det bästa som har hänt mig, det finaste i mitt liv. snart ett halv år, du och jag föralltid! <3

Andra få jag kan lita på..
Louise, Sofi, Rickard.K, Simon.M, Min bror, PONTUZ, vpcp.

det finns så många man vill kunna lita på, men det går inte..


nu ska jag göra något annat. ha en bra dag, fuckers

Kommentarer
Postat av: Mattias

HIHI gullig duär :D

2008-01-08 @ 14:38:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0