onödigt

[X] snott den här listan från nån
[X ] rökt en cigarett
[ ] rökt en cigarr
[X] varit full
[/] hånglat med någon av samma kön ( på gränsen)
[X] varit kär någon gång
[X] blivit dumpad
[X] dumpat någon
[ ] fått sparken
[X] rymt hemifrån
[X] haft känslor för någon som inte känt samma sak
[ ] blivit arresterad
[X ] hånglat med en främling
[ ] gått på en blinddejt
[X] ljugit för en kompis
[ ] varit kär i en lärare
[X] skolkat
[ ] legat med en medarbetare
[ ] sett någon död
[X] varit kär i en av mina internetkompisar
[ ] varit i Kanada
[ ] varit i Mexiko
[ ] flugit
[ ] spytt i en bar
[X] sett en del av mig själv brinna
[ ] ätit sushi ( Aldrig rå fisk, aldrig )
[ ] åkt snowboard
[ ] crowdsurfat under en konsert
[ ] varit i ett våldsamt förhållande
[X] tagit smärtstillande
[X] älskar eller saknar någon/något just nu
[X] legat på rygg och sett molnen flyga förbi
[X] gjort en snöängel
[ ] haft ett te-party
[X] byggt ett sandslott
[X] hoppat i en vattenpöl
[X] lekt utklädd
[X] hoppat i en lövhög ( BARA MED LINNEA :D )
[ ] åkt släde
[X] fuskat när jag spelat spel
[X] varit ensam
[X] somnat i skolan/på jobbet
[ ] använt ett falskt id
[X] tittat på en solnedgång
[ ] varit med i en jordbävning i Thailand
[X] rört en orm
[X] sovit under stjärnorna
[X] blivit kittlad
[ ] blivit rånad
[X] blivit missförstådd
[ ] tagit hand om ett råddjur/get
[X] vunnit en tävling
[X] gått mot rött
[ ] blivit avstängd från skolan
[ ] varit i en bilolycka
[X] haft kramp
[X] känt mig som en utstött
[X] ätit ett helt glasspaket på en natt
[X] dansat i månljus
[X] hatat mitt utseende
[X] varit vittne till ett brott
[X] ifrågasatt mitt hjärta
[-] varit besatt av post-it lappar
[X] gått barfota i lera och pressat leran mellan tårna
[X] varit vilse
[X] varit på andra sidan landet
[X] simmat i havet
[X] känt som om jag håller på att dö
[X] gråtit mig själv till sömns
[ ] lekt polis och rånare
[X] sjungit karaoke
[X] betalat för mat med bara mynt
[X] gjort något med mig själv som jag inte borde gjort
[X] busringt
[X] fångat en snöflinga på tungan
[X] dansat i regn
[X] skrivit ett brev till tomten
[X] tittat på solnedgången tillsammans med någon du bryr dig om
[X] blåst bubblor
[ ] gjort upp eld på en strand
[ ] förstört en fest
[X] åkt rullskridskor
[X] fått en önskan uppfylld
[ ] haft sex med en apa
[X] burit pärlor
[X] hoppat från en bro
[X] ätit hund/katt-mat ( obs. jag var liten )
[X] sagt till en främling att du älskar honom/henne
[ ] kysst en spegel
[X] sjungit i duschen
[X] burit en svart klänning
[X] drömt att jag gift mig med någon
[ ] limmat fast min hand i något
[X] fastnat med tungan i metall
[ ] kysst en fisk
[ ] varit en cheerleader
[X] suttit på ett tak
[X] skrikit så att jag inte fått luft
[ ] byggt en kärra
[ ] pratat i telefon i mer än sex timmar
[X] stannat uppe hela natten
[ ] inte duschat på en vecka
[X] plockat och ätit ett äpple direkt från trädet
[X] klättrat i träd
[X] haft en träkoja
[X] är rädd för att titta på skräckfilm ensam
[ ] tror på Ufo
[ ] burit fula/annorlunda kläder i skolan för att höra vad folk säger
[ ] kört moped full
[X] blivit puttad i en pool med kläderna på (brevik, härliga minne)
[X] blivit tillsagd av en främling att du är het
[X] brutit ett ben ( armen 2 grr, tummen 2 grr, benet ett antal grr )
[ ] fångat en fisk och sen ätit den
[ ] fångat en fjäril
[X] Skrattat så mycket att jag grät
[X] gråtit så mycket att jag skrattade
[X] fuskat på ett prov
[/] kört bil utan körkort
[X] glömt någons namn
[X] sovit naken
[X] sovit naken med någon annan
[X] svimmat
[X] haft sex i en ikea säng
[ ] gråtit på tunnelbanan
[ ] snattat
[X] pratat med en främling i mer än fem minuter
[ ] gett en uteliggare mer än 50 kronor
[X] spottat på någon jag ogillat ( MARIA KILBY ;D Våra oändliga bråk ;] )
[ ] hoppat bungyjump eller något annat riktigt äventyrligt
[X] varit otrogen ( jag var typ, onykter.. )
[X] jag kan skriva utan att titta på tangenterna ( stolt datanörd (h) )
[X] lämnat ytterdörren vidöppen och åkt hemifrån
[X] vart nära på att dö

Kommentarer
Postat av: LINNEAAA :D

har du också tagit den av sara? ;) Inte så att du tog den från mig? :D UUH, hoppa i lövhögar, älska

2007-01-04 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0