andra gången idag.

ja nu sitter jag här igen. ville bara berätta lite om dagen, som har varit både bra och fundersam. man kan ju alltid börja med det braiga, jag vaknade hos min emil. åh vad underbart! sen har jag varit med min egna speciella vän berling vilket var jädrans trevligt, eftersom att det var så länge sen nu.. han kom till mig, vi var bara här en stund. sen gick vi till willys, härligt att gå & prata med din. på willys köpte vi fetgodis (; efter det så gick vi till bibban, yttligare prata mera. och när vi precis kliver in på bibban så kommer typ 4 tioåringar och dricker på en 2.25;a och delade på , berling fråga om han fick smaaaka ;) men dom bara titta på han, och då sa jag att "men dom vill inte slösa på sin starksprit ju" och så skrattade vi. sen satt vi vid den kända datorn, snabba svea, den är hot ;) och pratade med min emil, han frågade om han fick sova hos mig, men det fick han inte för berling, för han skulle sova hos mig ;D haha. men iallafall efter vi suttit där i typ 40-50 minuter och pratat, skrattat osv så gick vi emot willys igen, och då blev det ännuuu mera snack <3 sen så köpte jag två twix, som jag bara älskar. sen så kom min emil, älsklingen min. vi stod och sancka ett tag, sen åkte berling hem och jag och emil gick in på willys & köpte glass ;D sen åkte vi hem till mig och vikte reklam ;D sen nu på kvällen här har jag varit inne med emil, sen har vi varit ute ett tag oxå :) trevlans, men kallt. vi stod och lyssnade på lasse fyllo som sjöng gyllende guldbruna ögon för elle, hehe.

sen nu sitter jag här, fundersam till tusen. jag har en konstig känsla.. vet inte vart den kommer ifrån, den bara finns där. men jag vill helst slippa den!  klump imagen oxå. äsch, måste sluta tänka så mkt..


måste även säga hur underbart glad jag är att ha dig emil.
jag fattar inte hur man kan älska nån så mycket som jag älskar dig
du är underbar, helt fantastisk. allt gott som finns går och
säga om dig. alla dom fina orden passar dig precis. att få vara med dig,
vara i din närhet, kyssa dina läppar. det är det bästa som har hänt
mig. man kan inte vara annat än glad i din närhet. jag hoppas att det
här varar hur lång tid som helst. inne på sjätte månaden nu,
dom bästa månaderna i mitt liv. vill alltid ha det såhär bra. för jag trivs
som bäst såhär. med dig. du & jag. du är bäst, älskling.


mina tankar är så klara nu, alla frågentäcken slätas ut.

vi mot världen, igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0