all about you.

dagen har varit riktigt bra. Eller hela helgen.

Fredags, var ju på ikano, hittade en fräsh tröja, ett par heta hotpants med hello kitty på ;) & ett halsband.. o koooorv >_< french hotdog for life^ sen glasssss o chips, FÖR TIO KRONOR en 200 grams påse, shit tänkte jag o maria ;) haha. Sen typ.. ah, åka hem o va hos henne ett tag^ sen back to small skpg, träffa emil <3 åka hem till mig,o sen ut o köpa twix, cola oträffa lite folk^ sen hem till mig för myskväll & sova.

lördags, mor och far inte hemme, så min kääära bror bjöd mig & emil på pizza. det var mysigt, sen dela ut liite reklam, sen åkte emil hem en stund, duscha o lite :) sen kom emil till mig igen <3 så gick vi ut, drack o hade det lite trevligt med typ tajje, bronta stockis, sophie, isse o nåra.. :) sparkade sönder gatlyktor gjorde emil o bronta ;D ^ hehe, sen tröttnade vi typ vid tolv eltt, o gick hem till mig o sov. :) Emil är tjock ;) o låter mig sova på kanten av sängen, elaka mäniska, men underbara mäniska :)

Söndags, vakna upp brevid emil <3 sen gå och handla glass iaffärn, gottit ;D sen åkte vi och delade ut mera reklam:O jobbigt.. men trevligt, o pengar ;D sen så åkte vi och handlade åt min mor, sen åkte vi och köpte korv :) sen hem o äta oh lite. Sen åkte min älskling ifrån mig </3 men han börjar ju imorn :( sen suttit här hela kvällen typ.. jaa -_-

älskling, det kändes så konstit att tjaffsa med dig.
men när du ringde, kändes det så bra. även om jag nästan grät.
men att höra dig säga att det är okej, kändes så bra.
du vet att jag älskar dig så mkt. att du är allt för mig sötnos.
det ska alltid vara du och jag. inne på sjätte månaden,
dom underbaraste i mitt liv. Du är det bästa som finns. det bästa
som någonsin har hänt mig. jag älskar dig, av hela mitt hjärta.

nu ska jag typ sova.. maria kommer imorn, o jag ska till tandläkarn :O
sen blire pizza o ha skoj ute eller nått. sen träna med emil >_<
sen umgås med han. sen skola på tisdag. så jävla... DÅLIGT! åh orka>_<


it's all about you, babe!



' det är inte lätt att vara liten & obegåvad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0