Underbar Jul

gud ja. underbar familj/er {emils & min} massa god mat och jätte fina julklappar
och såklart emil <3


Fick vänner säsong 1&2, ett skitfint halsband av emils syster
Massa flytta hemmifrån saker, Daugava skivan och massa annat :)
sånt jag verkligen ville ha.


Massa tack till emils syster som gav mig vänner säsong två! :) vart skit glad
och såklart tack till bror min som gav mig vänner säsong ett :)


Emil ska köpa en tv idag. En 32'' med dvd och hemmabio system
och tv-bänk. snart har vi allt, verkligen! haha
fick en massa till köket igår ju. Till och med Stekpanna och smörknivar!

Men nu ska jag hjälpa min kära att städa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0