TELEFONFÖRSÄLJARE!

alltså. jag tycker nästan synd om telefonförsäljare
jag har ju själv varit i sån jävel. fast det är inte dessa man ska bli arga på när de ringer,
visst är de falska osv. Men hur ska de kunna vara glada mot alla med sån snål lön
och massa skit hela dagarna?
de får ju faktist betalt för varje sak de får sålt. vilket är bra för de
och de som interjuvar får ju bli kvar på jobbet om de får folk att vilja svara på de enkla frågorna.


det ska jag börja tänka på i fortsättningen. såklart att man inte vill och kan
köpa allt för deras skull, men någon gång kan man ju göra någon stackars telefonförsäljare
lite små glad och göra så det klirrar lite bättre i deras kassa.

Kommentarer
Postat av: SUNDBERG :D

HAHAHAH xD
telefonförsäljare: jaa hej bla bla bla bla :D
jag: hej
Telefonförsäljare: BLA BLA BLA
jag: klick
mUHAHA :D

2007-12-17 @ 21:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0