simpelt

Jag vill ut och fotografera
funderar på att klä mig i något varmt och stoppa hörlurarna iöronen
och gå en sväng! fast jag har noll insperation idag
dessutom super dålig kamera. enligt mig iallafall. Men kanske värt ett försök?
jag vet inte. Sedan är jag för lat också!


jag vill ha soligt väder
eller.. det ska ha snöat eller regnat dagen/natten innan
sedan soligt väder
tidig eftermiddag. mums vilka tankar jag har på fotografier

på naturen, även på sig själv kanske?
jag älskar att fota folk.


här kommer ett foto jag tagit på min vän sandra. mycket nöjd med den bilden är jag.
image163


lite redigerad i picasa med att göra bakrunden
suddig. och lite på ljuset, annars inget annat. Underbara söta sandra! :)

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Bilden är skitfin, verkligen
men touchen skulle vara att sänka ner kameran och lite närmare

2007-12-27 @ 16:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0