morning

tack för alla kommentarer, alltid kul att läsa!
även fått hjälp att välja mellan baggy och tajta. Och det blev såklart baggy
det känns rätt för mig, hoho.


Nu måste jag snart börja fixa mig. Ser ut som ett fågelbo iskallen
suck.


spelade ju monopol igår >.< emil klassade ut mig!
men nog hade jag gator osv kvar! höhö. Men rolitgt och mysigt hade vi dt iallafall :)

sedan såg jag såklart två avsnitt av sex and the city! mums vad bra
och idag är det fredag.
och imorgon är det fest.
och på måndag är det nyår - fest!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Yeah, du ser. Baggy var nice. Vad är det för några du har köpt?

2007-12-28 @ 11:11:19
URL: http://www.miss0.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0