home

Igår kväll spelades det monopol till tolv - jag är absolut inte beroende eller så!
vi käkade även pizza innan det. jag åt en otroligt god
vesuvio med bearnasiesås. mums på det. Vi & Ni gör lätt dom godaste pizzorna!



idag har jag lite för mig.
först ska jag duscha, fixa mig osv.
sedan vid fyra så ska jag & emil till hans farmor och äta mat.
sedan är det fest. det ska bli mysigt.


Måste även lägga kameran på laddning.
men satan vad sur jag är på den!! zoomen har gått sönder osv.
och jag har ingen garanti, suck.
får sälja den som halvt defekt snart och hoppas på att någon vill ha den
för ett skapligt pris, så jag kan köpa en ny! för trots allt gillar jag min
sony cybershoot. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0