Dan före dan före dopparedan.

idag är det lördag -
det betyder att det blir att baka julgodis med min syster
flytta om i deras vardagsrum
och sen ha en mysig kväll med skräckfilmer framför tvn med emil.



var just uppe hos min syster. Hennes sambos låtsas föräldrar kom
man blev glad när man fick 200kr i julklappspeng. Nu är nästan hela min mobil färdigbetald
har bara 150kr kvar, och det lär jag nog få i julklapp. skönt att slippa tänka på det.


Ska vara hos min syster vid ett.
innan det har jag ett fullspäckat schema:
- duscha
- lägga in bilder sen festen
- gå till affärn och köpa marsmallows
- försöka sova en stund.


Undrar om jag hinner med allt det? och var ska jag börja? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0