begravningen imorgon

och jag har blivit tillsagd att fota. vet inte om jag kommer klara det
har typ redan gråten i halsen. hur ska det då gå imorgon?

saknar susanne. fan, jävla canser. susanne susanne susanne
du var en sån stor glädje. både för mig & min familj
du tog alla som dom var och brydde dig om alla, och man visste att man kunde
lita på dig. att komma ner imorgon, och du inte är där kommer bli
ett hårt slag. utan att det är dig vi säger hejdå till. kan inte tänka mig tanken ens

alla har sagt om sitt bästa minne om dig.
mitt bästa minne är den där potatis & purjolökssoppan, låter helknas
men aldrig att jag glömmer när du lärde mig den.

men jag vet att du mår bättre nu. och det glädjer mig
alla mina tankar åt dig.
vila i fred susanne söderman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0