SMOP1

jag trivdes då inte på hotell & resturang, det var ingens fel att jag inte trivdes,
jag förstod bara att jag inte vill hålla på med mat resten av mitt liv.
så efter lite slit så fick jag äntligen byta till SMOP1 :) härligt, ellinor & icka går där också,
väldigt glad över det. & så ska marius byta, känns helt rätt nu
och gillar SMOP mycket :)


itisdags började utbildningen på jobbet, lite segt
men nu känns det bra, har typ tjänat in 1000 kr redan, för att typ inte
ha gjort ett skit.
men iallfall. ska väl kasnke bara jobba nästa vecka
tror inte jag orkar jobba något mera, blir för mycket & för tråkigt.

igår var jag med mattias efter jobbet, härligt att träffa den goa killen <3
inte ofta man gör det ju.
& efter jag varit med honom blev det fest i lindö med folk.
perfekt avslut på dagen.

idag ska jag väl slappa med min sötnos som kommer snart<3
jag älskar dig bara mer och mer
13 månader snart älsklingen min <3

skola imorn
& ska bada nu

se ya!
& take care
/ Svea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0