4 december

nu sitter jag här igen, med min halsfluss. tänker på hur mycket jag missar iskolan, hur mycket jag är hungrig men kan inte svälja, hur mycket jag frysen p.g.a feber, hur mycket jag saknar emil, hur mycket jag bara längtar efter att få bli frisk, hur mycket jag längtar efter mina kompisar! huvudet snurrar, inte bara för febern, även över alla tankar. på söndag flyttar min bästa vän, 40 minuter med bil bort. undrar hur lång tid det då tar om man skulle åka buss? hur ska jag klara mig utan honom, vet han änns hur tomt det kommer bli utan honom? usch, nu kom huvudvärken tillbaka oxå. tål antagligen inte antibiotikan, eftersom att jag får hög feber utav den, tänk om jag måste byta och stanna hemma ännu längre? jag är iaf jävligt glad att emil kommer till mig, även om jag är sjuk. man kan inte hitta en bättre person än han. men nu orkar jag inte skriva mera. nu ska jag se på film, och eventuellt plugga lite.. försöka få i mig lite mat oxå, ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Glöm ej E-postadress: (publiceras ej)

Har du också en blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0